середу, 30 березня 2016 р.

Данільчак Галина Василівна –завідуюча Долинським комунальним дошкільним навчальним закладом « Мрія» Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області. Закінчила декілька закладів освіти педагогічного направлення: Запорізький національний університет  за спеціальністю « Фізика. Викладач фізики» у 2006 році, Запорізьке педагогічне училище у 2001 році за спеціальністю «Вчитель початкових класів»,  Запорізький педагогічний коледж за спеціальністю «Вчитель з дошкільного виховання» у 2012 році. Спеціаліст І категорії. Лауреат обласної педагогічної премії 2014 року .

 Автор збірок « Обрядова скарбничка» ( розробки сценаріїв свят, розваг занять з народознавства для дошкільнят)І та ІІ частини , методичного посібника « Формування національного типу особистості через залучення дітей до джерел народного мистецтва», програми вивчення з народознавства для дітей молодшої , середньої та старшої груп  « Народознавство для дошкільнят» та посібника « Народна лялька – мотанка – оберіг наших душ» ( історія виникнення та методики виготовлення). Організувала народний ансамбль вихователів " Маків цвіт".
Працює над  проблемою «Формування національного типу особистості через залучення дітей до джерел народного мистецтва» . Глибоко переконана , що засоби народної педагогіки є природними , вони найбільшою мірою відповідають задаткам дітей , можливостям і перспективам їх розвитку.  Засоби народної педагогіки якнайповніше втілюють у собі особливості національного способу життя , специфіку національного характеру і світогляду.
Поставила перед собою завдання виховати особистість , яка б :

-         Віддано любила свій народ , свою Батьківщину.
-         З повагою ставилась до символів нашої держави,
-         Знала і вивчала історію України , традицій , звичаїв наших народів.
-         Добре володіла основами наук.
-         З любов*ю і повагою ставилась до батьків.

Значні труднощі спочатку полягали у тому , що вихователі не мали достатньо знань з народознавства. Тому завідуючою   була спланована робота з кадрами : навчальні семінари , консультації , мобільні п’ятихвилинки , творчі зустрічі спеціалістів та педагогів. Однією з дієвих форм навчання стали відкриті відвідування занять  практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина  України , що включають в себе національну свідомість , розвиток духовності , моральну , художньо- естетичну , правову , трудову , фізичну  культуру.
         Наприкінці такої роботи у вихователів підвищився рівень професійної  компетентності , розширився діапазон методичних підходів у роботі з дітьми із врахуванням їх функціональних можливостей , змінилося ставлення до проведення педагогічної роботи відповідно до сучасних вимог до дошкільної освіти.
Для забезпечення  повноцінного вивчення народознавства у дошкільному закладі завідуюча обладнала українську світлицю , яка стала постійним місцем проведення занять з народознавства та організувала роботу вихователів з вивчення народознавства  в різних напрямках: на тематичних заняттях, в процесі організації ігор, під час проведення занять з образотворчого мистецтва та інших видів прикладної творчості, у процесі суспільно корисної праці, під час проведення різноманітних заходів (тематичних свят, ранків, конкурсів та виставок), організацією екскурсій, засобами наочного оформлення приміщень дитсадка.

Немає коментарів:

Дописати коментар