Данільчак Галина Василівна –завідуюча Долинським
комунальним дошкільним навчальним закладом « Мрія» Долинської сільської ради Запорізького
району Запорізької області. Закінчила декілька закладів освіти педагогічного
направлення: Запорізький національний університет за спеціальністю « Фізика. Викладач фізики» у
2006 році, Запорізьке педагогічне училище у 2001 році за спеціальністю «Вчитель
початкових класів», Запорізький
педагогічний коледж за спеціальністю «Вчитель з дошкільного виховання» у 2012
році. Спеціаліст І категорії. Лауреат обласної педагогічної премії 2014 року .
Автор збірок «
Обрядова скарбничка» ( розробки сценаріїв свят, розваг занять з народознавства
для дошкільнят)І та ІІ частини , методичного посібника « Формування
національного типу особистості через залучення дітей до джерел народного
мистецтва», програми вивчення з народознавства для дітей молодшої , середньої
та старшої груп « Народознавство для
дошкільнят» та посібника « Народна лялька – мотанка – оберіг наших душ» (
історія виникнення та методики виготовлення). Організувала народний ансамбль вихователів " Маків цвіт".
Працює над
проблемою «Формування національного типу особистості через залучення
дітей до джерел народного мистецтва» . Глибоко переконана , що засоби народної педагогіки
є природними , вони найбільшою мірою відповідають задаткам дітей , можливостям
і перспективам їх розвитку. Засоби
народної педагогіки якнайповніше втілюють у собі особливості національного
способу життя , специфіку національного характеру і світогляду.
Поставила перед собою завдання виховати особистість , яка б :
-
Віддано
любила свій народ , свою Батьківщину.
-
З
повагою ставилась до символів нашої держави,
-
Знала
і вивчала історію України , традицій , звичаїв наших народів.
-
Добре
володіла основами наук.
-
З
любов*ю і повагою ставилась до батьків.
Значні труднощі спочатку полягали у тому , що вихователі не мали достатньо
знань з народознавства. Тому завідуючою була
спланована робота з кадрами : навчальні семінари , консультації , мобільні
п’ятихвилинки , творчі зустрічі спеціалістів та педагогів. Однією з дієвих форм
навчання стали відкриті відвідування занять
практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис
громадянина України , що включають в
себе національну свідомість , розвиток духовності , моральну , художньо-
естетичну , правову , трудову , фізичну культуру.
Наприкінці такої роботи у
вихователів підвищився рівень професійної
компетентності , розширився діапазон методичних підходів у роботі з
дітьми із врахуванням їх функціональних можливостей , змінилося ставлення до
проведення педагогічної роботи відповідно до сучасних вимог до дошкільної
освіти.
Для забезпечення повноцінного
вивчення народознавства у дошкільному закладі завідуюча обладнала українську світлицю ,
яка стала постійним місцем проведення занять з народознавства та організувала
роботу вихователів з вивчення народознавства в різних напрямках: на тематичних заняттях, в
процесі організації ігор, під час проведення занять з образотворчого мистецтва
та інших видів прикладної творчості, у процесі суспільно корисної праці, під
час проведення різноманітних заходів (тематичних свят, ранків, конкурсів та
виставок), організацією екскурсій, засобами наочного оформлення приміщень
дитсадка.
Немає коментарів:
Дописати коментар